úterý 11. června 2013

Sleek, spolupráce s Bestmakeup.cz

Ahojda, dneska Vám "ukážu" svoje dvě paletky od Sleek díky spolupráci s Bestmakeup.cz . Chtěla bych říct, že s paní z e-shopu byla skvělá komunikace. Před víkendem jsme se domluvily o jaké produkty by šlo, v pondělí jsem posílala adresu a ke konci týdne jsem je měla už doma. Vše bylo i hezky zabaleno, takže se nic nerozbilo a produkty dorazily v pořádku. Z počátku jsem počítala s tím, že to bude buď jedna nebo druhá paletka. Mile mě tedy překvapilo, když mě paní napsala, že pokud bude i ta druhá na skladě poslala by obě. Udělalo mi to vážně velkou radost a chtěla bych tímto poděkovat! Byla to moje první a určitě ne poslední zkušenost, jak s produkty od Sleek, tak samozřejmě také s e-shopem...
Jaké konkrétní paletky mám já a podrobnou recenzi, ale uvidíte v dalším článku. Paletky mi přišly v pátek, takže jim chci dát ještě nějaký ten čas, abych je mohla lépe zhodnotit:)
Mějte se krásně a užívejte počasí!




3 komentáře: